4o Συμπόσιο Management

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ 4ο ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Το Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο που διοργανώνει ο Σύνδεσμος από το 2005, έχει αρχίσει και προσλαμβάνει τα χαρακτηριστικά θεσμού, ο οποίος επιδιώκει να τηρεί την επιχειρηματική κοινότητα ενήμερη για την ποιότητα και την έκταση των αλλαγών, που επέρχονται στις επιχειρησιακές λειτουργίες.

Μετά τα τρία πρώτα επιτυχημένα εγχειρήματα, που έγιναν τη πρώτη φορά, στη Λίμνη Πλαστήρα, στη συνέχεια στο Καρπενήσι και πέρυσι στην Αράχοβα, το 4ο Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος εφέτος πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στον Ασπροπόταμο Τρικάλων, στον Πύργο “ΜΑΝΤΑΝΙΑ” στις 13 Δεκεμβρίου 2008, ημέρα Σάββατο, με τους επιχειρηματίες και τα υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων – μελών του Συνδέσμου που συμμετείχαν σ’ αυτό να έχουν μία υψηλού επιπέδου επιμόρφωση σε κρίσιμα ζητήματα, που αφορούν σε εξελίξεις στην οργάνωση και την διοίκηση των επιχειρήσεων.

Έχοντας ήδη ολοκληρώσει ένα τριετή κύκλο διαλέξεων σε θέματα του management, το εφετινό Συμπόσιο, άνοιξε μία νέα σειρά συνεδριάσεων, οι οποίες εστιάζουν στο κρίσιμο πεδίο του Marketing.

Κεντρικός εισηγητής του Συμποσίου ήταν ο Δρ. Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ  και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από τους πλέον ειδικούς γνώστες του αντικειμένου στην Ελλάδα.

Τον Κεντρικό εισηγητή του Συμποσίου, προλόγισε ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής κ. Απόστολος Παπαδούλης, ο οποίος εξήρε την προσωπικότητα και τις πλούσιες γνώσεις του.

Οι εργασίες του Συμποσίου διεξήχθησαν σε μία ευχάριστη και ελεύθερη κατάσταση περιβάλλοντος επιμόρφωσης και επικοινωνίας, με όλους τους συμμετέχοντες να έχουν να εκφράζουν με άνεση τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.

Η πολύ ενδιαφέρουσα θεματολογία  κάλυψε όλες τις πτυχές του αντικειμένου της ανάπτυξης στρατηγικής μάρκετινγκ, όπως είναι η Τμηματοποίηση Αγοράς (Segmentation), η Στόχευση Αγοράς (Targeting), η Τοποθέτηση στην Αγορά (Positioning), το Μίγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) και η Ικανοποίηση, Πιστότητα και Διατηρησιμότητα του Πελάτη.

Ο κ. Αυλωνίτης αναφέρθηκε επίσης διεξοδικά στα επιμέρους στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης και εισαγωγής νέου προϊόντος στην αγορά, παρουσιάζοντας όλα τα θέματα γύρω από τη Στρατηγική Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων, τη Συλλογή και Αξιολόγηση Ιδεών για Νέα Προϊόντα, τη Στρατηγική Μάρκετινγκ Νέου Προϊόντος, τις  Εναλλακτικές Στρατηγικές Εισαγωγής του Προϊόντος στην Αγορά και τους κρίσιμους Παράγοντες Επιτυχίας Νέων Προϊόντων.

Το Επίσημο Δείπνο

Το Πρόγραμμα του Συμποσίου περιελάμβανε μετά τον πέρας των εργασιών, την παράθεση Επίσημου Δείπνου στους συμμετέχοντες, το βράδυ της ίδιας ημέρας

Στην διάρκεια του Δείπνου δόθηκε η ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να γνωριστούν καλύτερα και να διασκεδάσουν.

Φωτογραφίες Συμποσίου

4_symposio_1

4_symposio_2

4_symposio_3

A-
A
A+
Η προσβασιμότητα στον παγκόσμιο ιστό είναι η πρακτική ενσωμάτωσης για την εξασφάλιση ότι δεν υπάρχουν εμπόδια που να εμποδίζουν την αλληλεπίδραση ή την πρόσβαση σε ιστότοπους του Παγκόσμιου Ιστού από άτομα με σωματικές αναπηρίες, καταστάσεις αναπηρίας και κοινωνικοοικονομικούς περιορισμούς όσον αφορά το εύρος ζώνης και την ταχύτητα. Όταν οι ιστότοποι έχουν σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και επεξεργαστεί σωστά, γενικά όλοι οι χρήστες έχουν ισότιμη πρόσβαση σε πληροφορίες και λειτουργικότητα.