5o Συμπόσιο Management
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΟ 5ο ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ
Το Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο που διοργανώνει ο Σύνδεσμος από το 2005, έχει αρχίσει και προσλαμβάνει τα χαρακτηριστικά θεσμού, ο οποίος επιδιώκει να τηρεί την επιχειρηματική κοινότητα ενήμερη για την ποιότητα και την έκταση των αλλαγών, που επέρχονται στις επιχειρησιακές λειτουργίες.
Μετά τα τέσσερα πρώτα επιτυχημένα εγχειρήματα, που έγιναν, στη Λίμνη Πλαστήρα, στο Καρπενήσι, στη συνέχεια στην Αράχοβα και πέρυσι, στον Ασπροπόταμο Τρικάλων, εφέτος το 5ο Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «12 Months Luxury Resort», στη Τσαγκαράδα Πηλίου, στις 12 Δεκεμβρίου 2009, με τους επιχειρηματίες και τα υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων – μελών του Συνδέσμου που συμμετείχαν σ’ αυτό να έχουν μία υψηλού επιπέδου επιμόρφωση σε κρίσιμα ζητήματα, που αφορούν σε εξελίξεις στην οργάνωση και την διοίκηση των επιχειρήσεων.
Έχοντας ολοκληρώσει ένα τριετή κύκλο διαλέξεων σε θέματα του management, από πέρυσι το Συμπόσιο, άνοιξε μία νέα σειρά συνεδριάσεων, οι οποίες εστιάζουν στο κρίσιμο πεδίο του Marketing.
Έτσι, αυτή τη χρονιά, το 5ο Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος απασχολήθηκε με το κατ’ εξοχήν πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίζουν αυτή την εποχή οι επιχειρήσεις, τις Πωλήσεις σε περίοδο κρίσης.
Κεντρικός εισηγητής του Συμποσίου ήταν ο Δρ. Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από τους πλέον ειδικούς γνώστες του αντικειμένου στην Ελλάδα.
Τον Κεντρικό εισηγητή του Συμποσίου, προλόγισε ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής κ. Απόστολος Παπαδούλης, ο οποίος εξήρε την προσωπικότητα και τις πλούσιες γνώσεις του.
Οι εργασίες του Συμποσίου διεξήχθησαν σε μία ευχάριστη και ελεύθερη κατάσταση περιβάλλοντος επιμόρφωσης και επικοινωνίας, με όλους τους συμμετέχοντες να έχουν να εκφράζουν με άνεση τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.
Η πολύ ενδιαφέρουσα θεματολογία κάλυψε όλες τις πτυχές του αντικειμένου της πωλήσεων, όπως είναι η Στρατηγική σε θέματα Πωλήσεων, η Αποτελεσματική Διοίκηση Πωλήσεων), η Ανάπτυξη διαδικασιών αποτελεσματικής προσέγγισης πελατών στρατηγικής σημασίας, ενώ τέλος οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξετάσουν και να συζητήσουν περίπτωση μελέτης (case study) που τους μοιράστηκε.
Το Επίσημο Δείπνο
Το Πρόγραμμα του Συμποσίου περιελάμβανε μετά τον πέρας των εργασιών, την παράθεση Επίσημου Δείπνου στους συμμετέχοντες, το βράδυ της ίδιας ημέρας
Στην διάρκεια του Δείπνου δόθηκε η ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να γνωριστούν καλύτερα και να διασκεδάσουν.
Φωτογραφίες Συμποσίου