10o Συμπόσιο Management

Πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συμπόσιο Επιχειρηματικού Management, την 13 Δεκεμβρίου 2014, ημέρα Σάββατο, στο  «Galini, Wellness Spa & Resort», στα Καμένα Βούρλα, με κεντρικό εισηγητή τον Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη, Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory of Research in Marketing - A.LA.R.M.) και Επιστημονικός Υπεύθυνος του τμήματος Στελεχών Επιχειρήσεων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» του ιδίου Τμήματος.

Το Ετήσιο Συμπόσιο Επιχειρηματικού Management, που διοργανώνει ο Σύνδεσμος τα τελευταία δέκα χρόνια έχει πλέον προσλάβει τα χαρακτηριστικά θεσμού, ο οποίος επιδιώκει να τηρεί την επιχειρηματική κοινότητα ενήμερη για την ποιότητα και την έκταση των αλλαγών, που επέρχονται στις επιχειρησιακές λειτουργίες και να την εφοδιάζει με νέες ιδέες, απόψεις και πρακτικές για την αντιμετώπιση των σύγχρονων προβλημάτων.

Ειδικά αυτή την περίοδο, όπου οι επιχειρήσεις βιώνουν εξαιρετικά πρωτόγνωρες συνθήκες, το εφετινό Συμπόσιο, αποφασίσαμε να ασχοληθεί με τον κρίσιμο τομέα του «Εξαγωγικό Marketing».

Το Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο Management 2014 συνδιοργανώνεται με το Σ.Β.Θ.Κ.Ε/Enterprise Europe Network-Hellas, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας ΜΜΕ.

10_symposio_1                      10_symposio_2

 

A-
A
A+
Accessibility in the sense considered here refers to the design of products, devices, services, or environments so as to be usable by people with disabilities. The concept of accessible design and practice of accessible development ensures both "direct access" (i.e. unassisted) and "indirect access" meaning compatibility with a person's assistive technology (for example, computer screen readers).