Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ)

28.04.2025
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ)

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, της βελτίωσης της εξυπηρέτησης των ελληνικών επιχειρήσεων και με στόχο τη διευκόλυνση και ενίσχυση της εξωστρέφειάς τους, η Γενική Γραμματεία Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανέπτυξαν από κοινού τη νέα ψηφιακή υπηρεσία myOEYlive.

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στην πλατφόρμα myOEYlive για να εξυπηρετηθείτε με τηλεδιάσκεψη από εξειδικευμένο στέλεχος των κατά τόπους Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) - του Υπουργείου Εξωτερικών, και να ωφεληθείτε από υπηρεσίες που παρέχονται, κυρίως, σε ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις, αλλά και αλλοδαπές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην Ελλάδα.

H πλατφόρμα myOEYlive βρίσκεται ήδη  σε λειτουργία.

Σε πρώτη φάση, η πλατφόρμα myOEYlive είναι διαθέσιμη για προγραμματισμό ψηφιακού ραντεβού στα Γραφεία Ο.Ε.Υ. Τορόντο, Μπουένος Άιρες, Πεκίνο, Γιοχάνεσμπουργκ, Βελιγραδίου και Ρώμης και στη συνέχεια θα παρέχεται από το σύνολο των Γραφείων Ο.Ε.Υ. του Υπουργείου Εξωτερικών.

A-
A
A+
Η προσβασιμότητα στον παγκόσμιο ιστό είναι η πρακτική ενσωμάτωσης για την εξασφάλιση ότι δεν υπάρχουν εμπόδια που να εμποδίζουν την αλληλεπίδραση ή την πρόσβαση σε ιστότοπους του Παγκόσμιου Ιστού από άτομα με σωματικές αναπηρίες, καταστάσεις αναπηρίας και κοινωνικοοικονομικούς περιορισμούς όσον αφορά το εύρος ζώνης και την ταχύτητα. Όταν οι ιστότοποι έχουν σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και επεξεργαστεί σωστά, γενικά όλοι οι χρήστες έχουν ισότιμη πρόσβαση σε πληροφορίες και λειτουργικότητα.