Πραγματοποίηση Διαδικτυακού Σεμιναρίου με Θέμα: «EXPORT MARKETING ESSENTIALS I- Εξαγωγική Προετοιμασία & Ανάδειξη "Αγορών-Στόχων"», 23-24 Σεπτεμβρίου 2022

28.09.2022
Πραγματοποίηση Διαδικτυακού Σεμιναρίου με Θέμα: «EXPORT MARKETING ESSENTIALS I- Εξαγωγική Προετοιμασία & Ανάδειξη "Αγορών-Στόχων"», 23-24 Σεπτεμβρίου 2022
 

Με επιτυχία υλοποιήθηκε το διήμερο Διαδικτυακό Σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022, με Θέμα:

«EXPORT MARKETING ESSENTIALS I- Εξαγωγική Προετοιμασία & Ανάδειξη "Αγορών-Στόχων"»

 

Πρόκειται για το πρώτο σεμινάριο του δεύτερου κύκλου της σειράς εκπαιδευτικών προγραμμάτων με αντικείμενο τις ΕΞΑΓΩΓΕΣ, το οποίο εστιάστηκε στα κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι, κυρίως, εξαγωγείς.

Όπως είναι γνωστό, η διεύρυνση της εξαγωγικής βάσης της οικονομίας μας αποτελεί βασικό ζητούμενο για το μετασχηματισμό της προς ένα νέο βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης. Η αναμέτρηση, όμως, με τον παγκόσμιο ανταγωνισμό δεν είναι εύκολη υπόθεση. Επιτάσσει αυτογνωσία, συμβατή νοοτροπία και ανταγωνιστική αρχιτεκτονική. Στο πλαίσιο αυτό:

- η Στόχευση αγορών με πραγματικές δυνατότητες, και

- η εφαρμογή αποτελεσματικών, market-specific Στρατηγικών ανάπτυξης

προβάλλουν ως βασικές προϋποθέσεις μιας επιτυχημένης, στρατηγικά σχεδιασμένης εξαγωγικής επέκτασης.

Κατά τη διάρκεια του 1ου σεμιναρίου οι συμμετέχοντες εξοπλίστηκαν με σύγχρονες τεχνικές και διαθέσιμα εργαλεία έρευνας για να ανακαλύψουν, τις καλύτερες για τα προϊόντα τους, αγορές στο εξωτερικό και να ξεκινήσουν σωστά, διακρίνοντας μεταξύ του «θέλω» και του «μπορώ» και να κάνουν με τρόπο συστηματικό και στοχευμένο το «πρώτο τους βήμα» στο δύσκολο διεθνές περιβάλλον.

Και τα δύο σεμινάρια του δεύτερου κύκλου EXPORT MARKETING ESSENTIALS είναι αυτοτελή, ενώ και τα δύο μαζί προσφέρουν μια ολοκληρωμένη γνώση για την υλοποίηση Πλάνων Εξαγωγικής Ανάπτυξης από μηδενική βάση.

Εισηγητής των Σεμιναρίων είναι ο κ. Γεώργιος Ζερίτης, ιδρυτής της GROWTH COMPASS - Professional Training & Applied Business Advisory, ο οποίος διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing, Operations και International Business Development σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG, B2C & EPC Contracting, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών. Είναι πτυχιούχος του ΕΚΠΑ και έχει μετεκπαιδευτεί στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης (MBA in Corporate Strategy & Finance) και στο Cambridge Judge Business School (Cambridge General Management Certificate of Achievement) στους τομείς Strategic & Performance Management, Corporate Investment και Organisational Innovation.

Το Διαδικτυακό Σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη:            
A-
A
A+
Η προσβασιμότητα στον παγκόσμιο ιστό είναι η πρακτική ενσωμάτωσης για την εξασφάλιση ότι δεν υπάρχουν εμπόδια που να εμποδίζουν την αλληλεπίδραση ή την πρόσβαση σε ιστότοπους του Παγκόσμιου Ιστού από άτομα με σωματικές αναπηρίες, καταστάσεις αναπηρίας και κοινωνικοοικονομικούς περιορισμούς όσον αφορά το εύρος ζώνης και την ταχύτητα. Όταν οι ιστότοποι έχουν σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και επεξεργαστεί σωστά, γενικά όλοι οι χρήστες έχουν ισότιμη πρόσβαση σε πληροφορίες και λειτουργικότητα.