Πραγματοποίηση Διαδικτυακού Σεμιναρίου με Θέμα: «MARKETING & ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ », Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024, ακόμη ένα διαδικτυακό σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος ΣΒΘΣΕ, με Θέμα: MARKETING & ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Το συγκεκριμένο διαδικτυακό σεμινάριο αποτελεί το πρώτο από τα τρία μέρη του DIGITAL MONTH που διοργανώνει ο ΣΒΘΣΕ για το μήνα Μάιο του 2024 και αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ομάδας Εργασίας «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ» του ΣΒΘΣΕ.
Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε ο Έφορος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ» του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, κ. Σωτήριος Μπαντάς, εκπρόσωπος της επιχείρησης-μέλους του Συνδέσμου CENTAUR TECHNOLOGIES MΙΚΕ.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Χρήστος
Βασιλόπουλος, πιστοποιημένος Professional Coach και συνεργάτης του Athens
International College, σε θέματα Digital Marketing και Τεχνητής Νοημοσύνης.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη των παρακάτω θεμάτων:
- Τ.Ν. Εργαλεία + Μάρκετινγκ + Οργάνωση = Business Growth
- T.N. + Κατανόηση των Data = Κέρδος και Μείωση Δαπανών
- Concept Over Cost – Κάθε επιχείρηση έχει τα ίδια εργαλεία, στα ίδια κόστη
- Πλέον το μόνο όριο είναι η φαντασία
- Άλλαξαν οι δυνατότητες στο Μάρκετινγκ και του Digital Marketeer
- Είναι όλα «ρόδινα»; Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι κρίσιμος αλλά όχι για όλα πλέον
Τα δύο επόμενα μέρη του DIGITAL MONTH που διοργανώνει ο ΣΒΘΣΕ για το μήνα Μάιο του 2024, θα πραγματοποιηθούν στις 22 και στις 29 Μαΐου με ένα Β2Β INFO SESSION και ένα ακόμη σεμινάριο αντίστοιχης θεματολογίας.
Τον συντονισμό των εργασιών του σεμιναρίου πραγματοποίησε ο κ. Βασίλης Ζυγούρας, Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας & Εκπαίδευσης του ΣΒΘΣΕ.