Πραγματοποίηση Υβριδικής Ημερίδας: «MyDATA_Κρίσιμα Ζητήματα και επόμενα Βήματα από τον ΣΒΘΣΕ»

29.11.2023
Πραγματοποίηση Υβριδικής Ημερίδας: «MyDATA_Κρίσιμα Ζητήματα και επόμενα Βήματα από τον ΣΒΘΣΕ»

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023, η Υβριδική Ημερίδα που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, με Θέμα:

 

«MyDATA _ Κρίσιμα Ζητήματα & Επόμενα Βήματα»,

 

στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Μαγνησίας.

Εισηγητής της Ημερίδας ήταν ο κ. Αντώνης Ντίνος, Προϊστάμενος του Τμήματος A’ – Ψηφιακής Απεικόνισης Συναλλαγών & Διαβίβασης Δεδομένων της Δ/νσης Ελεγκτικών Διαδικασιών της Γενικής Δ/νσης Φορολογίας – ΑΑΔΕ.

Την ημερίδα χαιρέτισαν: η Υποδιευθύντρια του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, κα Γεωργία Φράγκου και ο εκπρόσωπος της επιχείρησης-μέλους του Συνδέσμου, NEPA-Economic Consulting, κ. Κωνσταντίνος Πατήρης.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους της ημερίδας παρουσιάστηκαν αναλυτικά όλες οι εξελίξεις που αφορούν στα ηλεκτρονικά βιβλία MyDATA, την ηλεκτρονική τιμολόγηση και το ηλεκτρονικό δελτίο αποστολής που θα τεθεί σύντομα σε εφαρμογή, ενώ εκτενής αναφορά έγινε στις νέες προθεσμίες και την έκδοση v1.0.7 για την προσαρμογή των τεχνικών προδιαγραφών της πλατφόρμας και στις σχετικές επικαιροποιήσεις της Α.1138/2020.

Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιήθηκε συζήτηση και απαντήθηκαν από τον εισηγητή 52 ερωτήματα που είχαν καταχωρηθεί εκ των προτέρων από τους συμμετέχοντες, καθώς και όσα προέκυψαν κατά τη διάρκεια της ημερίδας.

Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, εδώ και αρκετά έτη συνεργάζεται στενά με την ΑΑΔΕ, μέσω της Ομάδας Εργασίας που έχει συστήσει, η οποία συσκέπτεται μέσω τηλεδιασκέψεων και στην οποία συμμετέχουν στελέχη από τα οικονομικά τμήματα των επιχειρήσεων-μελών του, καθώς και συνεργάτες φοροτεχνικοί.

Στο πλαίσιο αυτής της Ομάδας Εργασίας συστηματικά συγκεντρώνονται και διαβιβάζονται ερωτήματα, προβληματισμοί και επισημάνσεις που έχουν προκύψει.

Από το 2020 μέχρι σήμερα, η ομάδα έχει συνεδριάσει 8 φορές και έχουν απαντηθεί περισσότερα από 126 ερωτήματα.

Ο Σύνδεσμος θεωρεί, ότι αυτή η διαδικασία είναι πολύ σημαντική, ώστε να διατηρεί ανοικτούς τους διαύλους επικοινωνίας και να εξασφαλίζεται η απαραίτητη αλληλεπίδραση, ώστε να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος στόχος της ομαλής μετάβασης και να αποφευχθούν οποιεσδήποτε περαιτέρω επιβαρύνσεις των λειτουργικών διαδικασιών των οικονομικών τμημάτων, οι οποίες αποτελούν κίνδυνο βραχυκυκλώματος για τις επιχειρήσεις.

Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη:


Ακολουθούν φωτογραφίες από τη διάρκεια της Ημερίδας